barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Många bollar i luften.

Kategori: Allmänt

Det här var roligare än vad jag trodde och jag har nu börjat skriva på så många grejer och fått ideer till prylar så att....
 
..allt bara blivit rörigt.
 
Men förhoppningsvis så kommer jag få ordning på grejerna snart och mestadels kunna skriva egna grejer och att det inte blir så mycket bara ren info från bandsidor på facebook till exempel.
 
Bland annat har jag en intervju som väntar på att bli besvarad av ett band som betytt väldigt mycket för mig.Jag tror en hel del kommer finna den rätt intressant, med tanke på hur stort bandet var en gång i tiden. Det kommer också blir fler grejer om band som spåddes en lysande framtid men som av olika anledningar försvann. Och en del om lite klassiska, men inte de mest uppenbara band som jag gillar som inte det skrivits spaltmeter om i svenska zines de senaste 10 åren.
 
Så håll ögonen öppna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: