barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Rancid-Fuck you.

Kategori: Allmänt

Ny låt från Rancid och personligen är jag inte direkt imponerad. Det känns som om de rört sig ifrån punkscenen för att sedan komma tillbaka bara för att sedan göra samma sak igen...lite väl många gånger nu.  
 
 
Dock så förändrar inte det min åsikt om att de tre första plattorna är fantastiskt bra. Och mer angående låten så säger jag inget om soundet, jag gillar den tydliga influensen från Cock Sparrer men....med handen på hjärtat så måste bandet väl själva ha lite svårt med att kunna backa upp texten?
 
Men jag kanske missuppfattat hela saken...låten kanske är skriven ur ett då-perspektiv?

Kommentarer

  • Rorre Error säger:

    Ja nog var det allt lite Pellejöns över denna låt,brukar gilla det mesta med Rancid annars.

    2012-11-18 | 17:07:15

Kommentera inlägget här: