barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

It`s so easy.

Kategori: Allmänt

Då var den coolaste i Guns n roses självbiografi utläst. Att den till stor del är så intressant är enligt min mening att Duff har punk/HC-bakgrund. I sin ungdom spelade han i flera band som turnerade med bla Dead Kennedys och Black Flag. Just pga det var jag nyfiken att läsa om Guns-plattan Spagetti incident i boken...men den hoppades över helt. Jaja, man kan inte få allt.



Inget skrävel, mycket självinsikt där Mckagan konstaterar att han många gånger var ett arsel och gjorde idiotiska grejer - men heller inget gråtmilt ångrande, kort sagt så kan jag konstatera att han har koll på grejerna och mycket självinsikt-och karln har fan mycket där uppe. Det kastas inte heller en massa skit på forna bandkamrater, vilket också är positivt. Boken är ett prakttexempel på vad droger och framgång kan göra med att band....

Så....läs den. En av de bästa böcker om rockband jag läst, och det framgår ju vad jag gillar så...tycker du lika som mig-LÄS.
 
(12-02-14)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: