barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Transplants-In a Warzone.

Kategori: Skivrecensioner.

 
 
 
Jag har inget emot Transplants experimentlusta, mitt problem med Transplants har alltid varit Rob Aston. Nu har jag bara hört spridda skurar av deras två första skivor (mycket på grund av honom) men på den här plattan så sägs det att den delen fått stå tillbaka lite mer än innan. Och att det är mer ren punk. Om det kan jag inte direkt uttala mig p.g.a nämnda spridda skurar men jag tycker det är ett djäkla hattande fram och tillbaka mellan rena punkspår och hiphop.
 
Även om många rena punklåtar börjar bra, som See it to believe it, All over again och Silence men så kommer Aston in och sabbar. För min del, om nu rappen är mindre här-så får den gärna bli ännu mindre nästa gång.
 
Eller så borde jag kanske helt ge upp med att lyssna på bandet.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: