barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Demonen-Demonen ep.

Kategori: Skivrecensioner.

 
 Här känner jag att....
 
...bättre några ord utan värdering än inga alls? När det gäller ett bolag som skickat länk  till låtarna av ett band de släppt och vill att man ska lyssna...så är inte jag den som är den.....
 
Men jag förstår ungefär lika mycket av Demonens musik som jag gör av hur det fick för sig att kontakta mig angående att skriva om bandet....
 
Så...here it goes: Det här är någon sorts goth/synth/postpunk med dyster och mörk ton till märkliga textrader som:
 
"jag kysste en demon", "jag kom till jorden när jag dog", "som en kattunge på flodens botten i en säck".
 
Nej..jag ska inte ens försöka mera, låter det här på något sätt intressant eller att ni vill bilda er egen uppfattningen hittar ni bandet via länken här nedan.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: