barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

No Saving Grace-On the bottom..

Kategori: Skivrecensioner.

 
 
3 låtars tung och malande HC , den sorten jag inte direkt är inne på och heller inte kan så mycket om. Måhända fantasilöst men Hatebreed är ett namn som ploppar upp, och det är ju inte en så dålig referens kanske? 
 
En sorts hardcore jag kanske kan lära mig gilla, om inte annat för att ha att lyssna på när man hatar världen, lönen är slut och man inte fick med sig önskedamen hem från krogen....för till sådant syfte-att bli förbannad, så är det är ett perfekt soundtrack.
 
Så...det får bli så som sammanfattning/recension.
 
Tror det här kan passa den redan invigda men för mig som är lite novis här så....ja, kan jag inte säga mer än vad jag gjort.
 
Låtarna heter : Inner peace-On the bottom-Guilt trip.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: