barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Pasted-Dying in the livingroom.

Kategori: Skivrecensioner.

 
Var det hela 4 år sedan senaste skivan alltså?
 
Sedan Skymningss...där bandet visade prov på fin skolning och förkärlek för en bunt klassiska svenska punkband från 80 och 90-talet...
 
Det var då, här har bandet gått från att sjunga på svenska och spela....ja, vi säger "trallpunk" så förstår nog de flesta-även om jag ogärna använder det uttrycket, som ofta är missvisande....till att spela skatepunk. Kanske mycket på grund av att hela 5 medlemmar kommit och gått?
 
Med de här fem spåren ska skriver bandet att Pasted is taking Skate-Punk to the next level....
 
Vad det betyder vet jag inte och det är inte dåligt men inte heller så värst upphetsande. De kan sin skatepunk, även om andra influenser som till exempel How about some good news som är med rock.
 
Fans av skate gillar det säkert, och även om jag lyssnar på lite sådant för husbehov så....nej, jag är inget större fan av det här, min värld rockas inte förutom i I dont need anyone.
 
Gamla Pasted-absolut men det här får vara för min del.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: