barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Toxic Lab rats-EPidemic

Kategori: Skivrecensioner.

 
 
Jag hade inte hört många rader av Toxic Lab Rats första gången innan jag utbrast:
 
"Det här måste ju vara sångaren från Inglorius Bastards"
 
 Och efter lite efterforskningar för säkerhets skull så visade sig att det stämde. Gamla favoriter som fick en alldeles för tidig död.
 
Och nu har jag inte hört så väldans mycket av bandet innan de här bandet , enstaka spår då och då genom åren men den här ep`n, som släpptes på Spotify för 2 dagar sen....hoppas jag kommer fysiskt för det här vill jag ha i fysisk ägo och dricka öl till och dra på när man behöver bli peppad och vakna till.
 
Ett himla driv, bra körer och....ja, bara superlativ för de här 3 låtarna plus livespåret Too good for you, tagen från en spelning i Wien.
 
Inte en tråkig sekund, jag utmanar dig-kan du sitta still och INTE sjunga med i öppningsspåret Last night så blir jag djävligt, djävligt impad! En het kandidat till årets låt trots att vi bara är lite över ett halvår in på 2015.
 
Att det här bandet inte är större än vad de är...är för mig en djäkligt stor gåta.
 
Men jag är helt frälst från och med nu.
 
Last night, Were all gonna die, European friends och Too good for you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: