barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Fabriken-Mot botten av ett hål.

Kategori: Skivrecensioner.

 
Andra e.pn av Fabriken, ett band jag skrivit om tidigare som ämnar behandla alla fyra årstider på varsin ep inom ett år. Denna ska behandla vintern om jag fattat det rätt och liksom denna förra Där det alltid regnar så är den här bra.
 
Musiken är lite gladare och texterna lite mer subtila tycker jag nog-även om det låter som en paradox. 4 låtar energisk punkrock med betoning på rock kanske?
 
På repeat har spår två-De ni som vet och sista spåret Dina ögon gått-som är två riktiga pärlor som år mig att sätta epn på inköpslistan väldigt högt upp. 
 
Rekommenderas varmt, även om den är menat att vara kall.
 
Jag väntar redan till nästa. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: