barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Ska 'N' Ska-A team.

Kategori: Skivrecensioner.

 
"Premium party music" står det på skivan, som är A message to you`s senaste släpp. Och det skriver jag under på. Det var länge sen en sjua med två låtar gjorde mig så uppåt. Då jag älskar ska och även har en soft spot för Gogol Bordello och Mano Negra så sitter dom här två låtarna som handen i handsken. 
 
Och inte för att jag återanvänder mina recensioner men känslan av den här skivan blir, som det ofta blir med bolagets släpp:

Dom har gjort det igen.
 
Jag blir sugen på mer, två låtar känns för lite.

Och att det tog alldeles för lång tid innan jag upptäckte det här bandet.

Ett fantastiskt svängigt band-kolla upp dom NU om du inte redan gjort det.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: