barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Turist i Tillvaron # 4.

Kategori: Fanzines.

 
 
Sörling och hans medarbetare fortsätter att leverera, jag hade inte räknat med annat. Utgivningstakten för detta mastodont fanzine är väldigt imponerande och det gör verkligen att materialet känns färskt.
 
I detta nummer har jag mest behållning av ska-delen, att läsa om Allvaret och jag tog även till mig artikeln om skivskötsel. Men som vanligt lästes zinet direkt från pärm till pärm och sedan en gång till direkt efter. Och som valigt är bredden helt fantastisk.
 
Jag längtar redan efter nästa nummer, skaffa ditt ex innan det tar slut. Och blir du avskräckt av postens höga porto som tillkommer-det är helt klart värt det för att få vantarna på denna tidskrift.

Med råge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: