barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Hated

Kategori: Film & Dokumentär.



Att GG Allin är en av de mest störda människorna som gått på denna gröna jord visste jag för länge sen....och faktiskt så hade jag inte sett Hated men lånade den i fredags och kikade häromdagen.

Och jag blev faktiskt lite...besviken på något sätt. Även om filmen är gjord av ett fan så hade jag hoppats den hade gått lite mer på djupet och att man fått veta lite mer om personen GG. Vilken man iof får på extramatarialet i en intervju (som är längre än själva dokumentären) med Merle och Dino, men även där var det inte så mycket man inte redan visste, lite samma saker som i intervjun i ett par år gammalt nummer av Denimzine (med Merle) Men när faktiskt gamla lärare och polare bland annat intervjuas så....hade det ju potential att bli bättre...kanske ville de inte sabba myten, vem vet?

Men dokumentären var väl okej...dock blev det inte en sån orgie i äckel som jag trott, baserat på vad folk berättat om dokumentären genom åren....men visst, det var en del mindre mysiga grejer men det lämnar jag till er fantasi.

(12-04-19)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: