barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Klubb Dislocated & vikingarock.

Kategori: Allmänt

Till min förvåning läste jag för en tid sen att Klubb Dislocated skulle köra vikingarock i form av Völund Smed och Njord. Jag hajade direkt att det här kommer det bli liv om och visst blev det så. Främst tidigare i veckan med cirka 200 kommentarer på klubbens fb-sida och genast började signaturmelodin till Har du hört den förut rulla i mitt hubvud.
 
Och JA-VI HAR HÖRT DEN FÖRUT. Nu orkade jag knappast ens ögna igenom alla kommentarer men det var rätt tydligt vart liggan lades efter 10 stycken kommentar. Ett av banden har en snubbe med som har förflutet inom WP-band. Frågan är hur länge man ska döma band efter det?
 
Klubben backade efter ett tag och ställde in, men det roliga i kråksången är många bands reaktioner. Det var tack och hej för eventuella framtida gig (fast då klubben backade kanske de ändrar sig) och jag säger inget om det men många skrev på sina fb-sidor att klubben i princip var värdelös med sina dealer för banden och liknande. Lite märkligt att det dock passade innan att giga där i tid och otid. Men det handlar säkert om ett bubblande missnöje som legat där och pyrt men....lite larvigt tycker jag det blir.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: