barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Besserbitch.

Kategori: Allmänt

Detta band vet jag inte hur jag kom över, men de har lyckats med sina två låtar från kommande fullängdaren (deras första) Moments of grey få mig riktigt, riktigt intresserad. Jag gillar främst sången där Elin visar prov på att hon har ett ganska brett sätt att använda sin röst på, en röst som jag anser passar till både punk och metal...som jag nog måste anse att bandets musik är en blandning av.
 
En helt klart köpvärd skiva "endast" baserat på dessa två enligt mig.
 
 
 
 
 
Och om det inte vore nog är ännu ett smakprov uppe på youtube. Och jag blir mer och mer impad över bandets spridda talanger.
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra skit det där! Är mer för metal än punk, men den här mixen gillade jag, fan. Tummen upp!

    2014-01-19 | 10:42:57
  • MM säger:

    Anonym: Och jag är mer för punk än metal men jag säger som du ;)

    2014-01-19 | 14:19:29

Kommentera inlägget här: