barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Ett känsligare universum.

Kategori: Film & Dokumentär.

K-special om Kajsa Grytt.
 
Trevande....efter en halvtimme kändes det mer som "ett par dygn med Kajsa" efter att man fått se henne koka ägg, filosofera om hårfärg och prata svävande om....tja, en massa saker.
 
Visst blv det senare rätt personligt men jag undrade-efter sett klart-till vem det riktade sig till? Om man inte kände till henne-så var den inte vidare matnyttig kan jag tänka mig. Även om det framgick att hon varit med i Tant Strul givetvis.
 
Och om man nu kände till henne....så var det inte heller mycket nytt eller vidare djupt.
 
Men den hyllas säkert som "nära" och "väldigt personlig" men jag blev faktiskt ganska besviken.
 
Random grejer utan direkt röd tråd eller mening blir min sammanfattning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: