barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

2015, Arrangörerna.

Kategori: Allmänt

Tummen upp, big up, cred och allt sådant där till alla arrangörer inom punkscenen givetvis.
 
Ett omnämnande förtjänar givetvis Dead Rhythm även om jag i år inte besökt någon av arrangemangen. Att Ronny valde att flytta sin verksamhet från V-ås var en himla förlust men då jag ju bor i stan och till viss del vet orsaken så förstår jag honom fullständigt. Kämpa på Ronny och jag lovar att vi kommer ses nästa år.
 
Och angående Västerås så ska Club Rockers ha lite cred för att de bjuder på punk då och då, även om det oftast är akter som nogt kittlar folks nostalginerv lite för mycket-på fel sätt. Och Lasse, lyssna på mina förslag jag ger dig i tid och otid (och så glömmer vi inte glimten i ögat)
 
Angående Västerås så vet jag flera som funderar på att dra igång saker men det faller tyvärr på att det är svårt att hitta ställen att husera på, samt att faktiskt-även om säkert flera kommer säga emot mig-att folks intresse för att gå på gigs är sisådär.
 
Ett hedersvärt omnämnande ska gängen i Malmö ha-Malmö Oi och Bouncing Sole Club men vinnarna blir, trots att jag redan outat det på facebook....
 
.Klubb Antisocial. 
 
Som fortsätter att köra bra spelningar där de har en bra blandning av band och där man alltid får ett mycket bra och trevligt bemötande.
 
Så jag hoppas att Jessica, Tova, Sarah och Lollo fortsätter att ösa på i samma stil. Och det känns som om de helt klart kommer att göra det.
 
täs
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: