barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Körsbärsfettera-4 veckor.

Kategori: Skivrecensioner.

 
Rykande färsk singel från mitt gamla favoritband som jag har följt sedan starten. Tyvärr har jag inte hört senaste ep`n än-men det är på gång så det blir lite omvänd ordning i recensionerna här men det är kanske lite av charmen med den här bloggen. Så jag tar och bedömer den efter demon jag har och Alla ska ha linne.
 
Och baserat på det, så visst känns bandet igen trots att det numera bara är två av fem (?) kvar från den tiden.
 
Och visst är det lika bra som alltid. Som nämnt i en annan bloggpost så är en ny fullängdare på g och den här singeln 4 veckor gör att jag verkligen längtar.
 
...för det dom sjunger om-semester, kan jag inte längta till själv men visst kan jag relatera till känslan. Att man jobbar just för dom fyra veckorna och sen bara släpper loss.
 
....för att sen falla ner i ett djupt hål när semestern är över och den långa väntan tills nästa år börjar.
 
Gillar du det bandet har gjort förut så garanterar jag att du kommer gilla även det här.
 
Då jag själv just nu som sagt inte kan vänta på mina fyra veckor så väljer jag att längta efter mer från bandet.
 
Och det känns efter den här låten att det inte kan gå fort nog.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: