barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Moment 22-Catch.

Kategori: Skivrecensioner.

 
Bra skate-punk som får mig att tänka på Millencolin och Rise Against. Av någon anledning är den sortens musik en sådan musikstil som jag snabbt tröttnar på, jag vet inte vad det handlar om men det gäller såväl som till exempel NOFX, Bad Religion och så vidare, om man nu kan klumpa ihop akterna så. 
 
Så är det även lite här trots att det bara är en fem låtars ep, men det ska inte tas personligt. Jag gillar Pardon my french och Axe men sedan vandrar tankarna iväg och jag börjar titta på klockan. 
 
Men grabbarna från Helsingborg vet vad dom gör och jag har lite behållning av det här men är nog inte rätt person att ge en helt korrekt bedömning.
 
Men gillar du nämnda akter så kolla upp dom. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: