barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Avgå!-Hem från Skanstull.

Kategori: Skivrecensioner.

 
Säkert kan det ses som trist med en sådan här kort recension men jag tycker att det inte är så mycket att orda om....för jag har bara bra saker att säga om den här epn.
 
3 bra låtar där #YOLO idiot är favoriten med bra gitarr, trummor och bas...och nog nickar jag igenkännande.  (Nästan) var än bor kan man nog känna igen typen....avskrädet till människor. 
 
Och titelspåret är en finfin partydänga där ett par riktigt roliga och fyndiga rim finns med.
 
Ja...det får faktiskt räcka så. Som vanligt när jag hör singlar (oftast iaf) så blir man sugen på att höra mer, underbart är kort som dom säger men jag hoppas på fullängdare snart och att få se bandet live. De kommer snart till Västmanland (obygden) men undertecknad ämnar droppa namnet till den lokala konserarrangören så vi får se dom i gurkstaden också.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: