barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Turist i Tillvaron # 2.

Kategori: Fanzines.

 
 
Om jag skulle skriva allt jag gillar med detta nummer så skulle det bli en smärre avhandling. Så jag råder istället folk att glutta på framsidan sedan beställa tidningen direkt. För jag skulle verkligen vilja se den människan som efter att gjort det förstnämnda...och sen säger att "Det är inget som intresserar mig".
 
84 sidor, en otrolig bredd och en härlig blandning av gammalt och nytt samt att tidningen gör mig nyfiken på flertalet band jag inte hört eller i alla fall inte hört så mycket av ännu.
 
Och precis som en god bok så ville jag direkt sträckläsa men drog samtidigt ut på det för jag inte ville att  blaskan skulle ta slut.
 
Beställ ditt ex nu-i morgon kan det vara försent.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: