barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Heila med Harry.

Kategori: Film & Dokumentär.

Ännu en film-med Daniel Radcliff i huvudrollen där vi kommer att få följa det otroligt originella konceptet "snubbe infiltrerar nazister"....och med nazister avses här såklart (?)....
 
...skinheads.
 
Har vi sett det förut?
 
Utan att ha sett trailern eller ens läst något längre om den så känns det som jag redan har handlingen klart i mitt huvud.
 
Törs vi tippa på att nazisterna, jag menar-"skinheadsen" kommer till stor del bestå av hjärndöda grobianer med illa sittande kläder som har väldiga problem med att såväl heila med rätt arm som att sätta ihop två meningar i följd korrekt?
 
Förutom ledaren som kommer vara intelligens och påläst. Som huvudrollsinnehavaren kommer trots allt bli kompis med och få moraliska betänkligheter över hela grejen?
 
Och törs jag anta att spindeln i nätet kommer vara en ännu mer påläst och intelligent äldre herre?
 
Och att organisationen i övrigt består av mycket äldre herrar (förutom skinsen) som har hakkors på gardinerna och köpt katten till Borrman och guldfisken till Rommel?
 
Och kommer filmen avslutas med att "fel" person dör?
 
Jag tror i stort att....där har ni er film.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: