barbedwirelove.blogg.se

facebook.com/barbedwirelove77

Turist i tillvaron # 3.

Kategori: Fanzines.

 
 
Det här blir i stort samma recension som vanligt-bara nämnande av vilket innehåll jag gillar mest.
 
Tråkigt?
 
Kanske.
 
Något för alla, bra blandning, en massa vassa pennor och jag läste väl det här numret tre gånger på två dagar-så bra är det.
 
Blaskan befäster sin position som Sveriges bästa punktidning och i det här numret har jag mest behållning av Ante Blombergs krönika, Urban Savage, Crime city clothing, Gang war och Punk på film.
 
Köp innan den tar slut, om den inte redan gjort det, jag var själv ute i vad som kändes som elfte timmen...
 
Och jag bara måste nämna ett klockrent citat från Psykbryt:

"En sak som inte är punk är att vältra sig i nostalgiska dödsryckningar med nån jävla Ramoneskaffekopp i ena handen och peka på en 15årig nyfrälst med den andra och säga att den har fel"

TACK!!!!

Bara att se fram emot kommande nummer, varav nummer 5 kommer att innehålla en sjua på köpet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: